söndag 22 april 2012

SPX 2012!! Eller jag menar...SIS??

Sveriges Internationella Seriefestival 2012, före detta Small Press Expo och äger rum den 26-29 april i kulturhuset i sthlm.
 De e inte ens en vecka dit för f#an!!!! ;@;
Jag har då ett bord där med mina kära kamrater och de e då bord nr:1. 1 asså!!! Lite episkt kanske, bra och dåligt samtidigt också. De e de första bordet man kommer till men ser de inte förs en man ska ut där ifrån.  Men de e ju bara att göra de bästa av situationen!! :D

Det kommer finnas en salig blandning av fanzine, posters och en massa andra skumma grejor. Så titta gärna förbi vårt bort och säg "Hej!!!! :D"

4 kommentarer:

  1. Vad ända in i Eslöv? Kommer det att bli en sabla massa "JATTAAAAAAAAAAAAA ICHI-BAN DESU! ORA! ORA! ORA!"?

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAAII!!! ICHI-BAN NI NATTA!!!
      Jag tror att de kan va att jag va först med att beställa ett bord...? Campade vid hemsidan varje morgon i 2 veckor :>
      Jag har släkt i Eslöv!!!!! :D

      Radera
  2. Jag kommer lätt och hälsar på! :D Så jävla hårt med bord 1!

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt! Jag har bord nummer 4, ses där! :)

    SvaraRadera