fredag 20 april 2012

Böcker!!!

 Jag må inte ha mycket pengar att leva på i nuläget...
   Men det hindrar mig inte de minsta ett köpa fler böcker till min ganska så fulla bokhylla!!!
Jag köper dock inte lika ofta nu som jag gjorde förut. Inte för att jag har mindre pengar nu än förr, utan att jag redan har att jag vill ha ^^o  Men ibland så kommer det ut en bra bok som jag känner att jag vill ha. Det är sällan jag spontanköper en bok som jag inte har en aning om vad det är för något. Jag vill antingen veta vem det är som gjort boken, så jag vet om den e bra eller inte, eller ha läst den förut, så jag vet om den en bra eller inte. En tredjedel av min hylla har jag nog läst på internet innan jag köpt den. Inte så trevligt att chans-köpa en bok så visar sig vara dålig :C
 Köper mina böcker på Adlibris, faktiskt. Inte de stället man tänker har ett stort sortiment med Yaoi^^  Vill börja köpa från Amerikanska sidor, eller Japanska, men de e så mycket dyrare fast sortimentet är Så mycket större!! ;A;

  Här ser du bilder på de böcker jag köpte. En femtedel Yaoi denna gång och så var jag nog ganska olaglig också...fast de kan jag väl inte vara när man kan köpa den lagligt...eller??
Jag refererar till boken längst ner till höger som är en  Ocensurerad Shota Doujinshi på engelska, och finns på Adlibris :O  Han som gjort den är "Tsukumo Gou" och har gjort väldigt mycket och bra korta serier till en massa olika tidningar. Har läst en hel del av hans serier och gillar dom men är inge större fan.
 Blir nog inga böcker åt mig på ett bra tag nu :´C


Next in line to Read
Illigaru Desu


En av mina absorluta Favisar^^
The Tyrant who Fallt in Love 5




Entartete Shota
Poison Cherry Drive





Privare Teacher 2
Blue Exircist



1 kommentar: