onsdag 6 oktober 2010

Tjingeling!!

 Onsdag idag, tror jag. Tänkte åka till skolan idag men insett att det kanske inte är någon idé. Jag var där igår och hade eftermiddags lektion med Flesh Goran och planerade att jobba på barnboken, men jag får helt enkelt inte så mycket gjort i skolan längre!! Jag fick så mycket mera gjort när jag satt på min gamla plats i den stora ateljén, men nu....Det är nog för att det helt enkelt är tråkigt att sitta där nu!! Det är bara jag å en till från klassen och några 3:or som sitter där. Det ända jag gör är att gå fram å tillbaka, köper kaffe, går fram å tillbaka.....
 MEN!...jag gick hem, hyfsat, tidigt igår och började skapa. Jag har haft en ide till e serie ett tag nu. Eller en serie vet jag inte om det blir, men några bilder i den stilen blir det och kanske till en serie.
Men igår gjorde jag en bild som ska föreställa min kusin på står på ett berg utanför Östersund. Blev riktigt nöjd med den ^^) Hon kanske får den sen.
Min Kusin Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar