måndag 4 oktober 2010

Hejsan!!! ^^

 OK!! Första inlägget i min nya blogg. Dock inte första gången jag gjort en blogg. Gjorde en för något år sedan men jag inte precis var seriös men den och gav inte den de uppmärksamhet den behövde. Jag bara ignorerade den och skrev en massa skit i den. Tillslut gjorde jag slut och bröt kontakten helt, och nu har jag skaffat en ny som jag ska ta bra hand om och uppskatta till de fulla!^^)

 Ne jag bara skojade!!...Det är ju bullens dag idag!!! Så jag har bakat en massa bullar till alla de GLADA människorna jag hoppas kommer att träffa imon!! Dom blev en aningens stora...Men STORT är gott!!!!..I Alla sorter ^^P

  ÅÅHH!!!! Känner mig så nostelgist just nu!!! varför?? Jo för jag lyssnar på "Natsume Yuujinsho" OST album!!! DEN, är utan tvekan, det bästa OST albumet jag har...lyssna på den. den ger ro till själen(och då är jag seriös!!)...Men en del blir man lite besvärade av...Men det är bra!!!!

 Jag har undrat på vad jag egentligen ska skriva....Jag kommer säkert skriva om Manga och Anime, vilka karaktärer och röstskåda spelare jag dyrkar och om alla Fangazms jag får av dittan och dattan.................btw Oono Daisuke LOVE Forevvvver!!!!!!!!!!.......................
NEEE!!!!!!!!...Jag ska skriva och lägga upp bilder jag gör i skolan. För nu ska jag bli seriös och verkligen ta tag i det här med Serietecknandet!!!! Jag ska fan bli någonting och göra någonting stort som påverkar alla!!!

   Tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar