söndag 10 oktober 2010

AAAHHHHH!!!!

 Har verkligen kollat på Anime HEEELA helgen. Har inte kollat på så här mycket på JÄTTE länge!!!! Har kollat på...
DURARARA!! 15-24
  Jag började titta på den när den kom ut, i våras, men jag fastnade inte för den då. Vet inte varför, för den är ju helt fantastisk!!Tyckte dock att det var svårt att hänga med ibland, men det är ju jag. Jag har svårt att hänga med i den mesta...
High School Of Dead 5-12
  JÄVLIGT bra serie för dom som gillar zombis,action och...ecchi.... var väldigt mycket "fanservic" eller vad man kallar det, som kan bli lite jobbigt att titta på ibland....Men det är ju en Shonen Anime, och jag har sett värre "fanservic"
MM! 1-2
  Ny serie. Har bara kommit 2 avsnitt men den ser lovande ut hittills. Handlar om Tarou som är...M...Masocist...gillar när tjejer...gör illa...honom...??
Arakawa Under the Bridge!!!!! Andra säsongen har kommit!!!!!!! YYEEESSSSSSSS!!!!!!! Dom som inte sett den rekommenderar jag starkt att se. Alla kommer nog gilla den.
 Och så såg jag första avsnitten av  MADHOUSE´s Iron Man. Jag gillade den inte så mycket men jag ska nog kanske kolla på den ändå eller bara ladda ner den för att ha i min samling.
 Togainu no Chi'!!! Äntligen!! har nog väntat ett halv år på den. Man märker att det är från ett spel eller nåt liknande på scenbytena. Den har en budget! Men ändå så märkte jag att tecknarna inte var så angaskerande.
 Bakuma!!, första avsnittet... Star Driver (en mecca som jag ovanligt nog tycker är bra!!) Motto! To Love-ru Trouble...som ska vara en fortsättning, fast...enligt original mangan...JAA!! tänkte jag först men sen...nääeee.....har bara sett första som precis kom ut och jag vill int se de...eller...de va ju bättre innan. Jag tyckte de skulla vänta några år till och hällre göra som de gjorde men FMA, Göra det rätt från början....
 Panty and Stocking with Garterbelt!!! OMG!!!!! Kan japanerna verkligen göra sånt??!!??, va de första jag tänkte när jag såg den. De var verklige japans version av power-puff pinglorna, fast utan pinglorna.....O-o
  jaa...de e d jag sett nu..i helgen...!!!!....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar