tisdag 13 september 2011

Första Yaoi...Serie??

En annan serie...av bilder jag gjorde under slutet av gymnasiet. Jag hade en väldigt bra historia bakom allt som jag tyvärr inte kommer ihåg stora delar av. Grund-storyn Tror jag var att dom båda, Shiro-chan ock Mura-kun, kom från en annan värld, där dom har kattöron. Mura (eller Murasaki som betyder lila) ville göra nåt annat och sökte sig då till "vår" värld där han lyckades göra en karriär. Shiro (vit) är väldigt fäst vid Mura och bestämde sig för att följa efter honom och klänga lite.
Dom lever då i Muras hem och kämpar med vardags saker, medans andra karaktärer kommer och går.
 Hade en massa karaktärer på gång. Dels en annan med blått hår som va såå cool!!! men han aldrig rita honom i denna bildserie. Jag ska nog ta å rita honom nu!!!! Aoi heter han (alltså blå).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar