måndag 12 september 2011

Ande Feber

Jag har 2 alternativ om vilken som skulle kunna vara min allra första serie. Detta är den ena av dom. Den gjorde jag i andra året på gymnasiet och är i alla fall den allra första serien jag gjorde Klart. Innan jag gjorde denna så påbörjade jag bara en massa serier med 2-5 sidor och gjorde aldrig klart dom. Men den här gjorde jag klart i alla fall! Även om jag gjorde den på mindre än en vecka och är väldigt slarvigt gjord. Fast jag kunde inte teckna på bra på den tiden. Men det kan jag nu!!!! ^^D
 Det var efter det jag som jag i princip bestämde mig för att jag ville göra serier!!!




2 kommentarer:

  1. Haha! XD Kul att se! Det var innan du börjat med yaoi-teman o sånt alltså? ;)

    SvaraRadera
  2. Ne, det var ungefär vid den tiden jag började med det!!! men jag höll mig då bara till enkla illustrationer ^^3

    SvaraRadera