torsdag 21 juli 2011

Tillökning i Hyllan


Nu så har jag åter igen köpt mer Yaoi till min underbara samling...fast än jag inte har pengar till det...
De 4 böcker jag köpte var "Tyrant falls in Love 3" av Takanaga Hinako, som är min personliga favorit just nu. Läser den även på internet där den nu nått 8 volymer och är den sista!! Det senaste kapitlet var nog den stora pay-offen av hela serien och talade för sitt namn. Tyranen blev förälskad till slut...elller??

  Den andra jag prioriterade var "Dog Style 3" av Motomi Modoru. 2:an har tydligen utgått helt från sortimentet så jag vet inte hur jag ska få tag på den. Fast tur då att jag redan läst den på internet. Läster för det mesta allt jag köper så jag vet om den är bra eller inte. Inte ofta jag köper en bok på måfå och hoppas att den är bra, men när det händer så är 80% av det läsbart.
Väldigt bra bok ska jag säga!!! Inta som en vanlig typisk Yaoi.

  De tredje boken jag köpte var "That was Good" av CJ Michalski, som jag tror att jag läst förut. Kommer dock inte ihåg om den var bra eller inte men den har en "Parental Advisory" på Framsidan. Köpde den också för att jag inte hade något av henne i min bokhylla ^^

   Den fjärde är en bok av Natsume Isaku och heter "Dash!".Vet ingen ting om henne och har inte läst nån ting annat av henne. Vet bara att denna bok har gjorts till en kortfilm med bilderna från mangan (alltså ingen riktig animr utan stillbilder med röstskådespelare) Väldig bra gjord och bra stämning.

Älskar doft3n av nytryckta böcker <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar