torsdag 2 juni 2011

UPPCON XI Slutspurten

IMON är det äntligen dax!!! UPPCON XI!!!! XD
 Jag har då 2 bort på Artist Alley där jag och några av mina kära klasskamrater kommer att sälja våra grejer och lite posters som folk i klassen har gjort. JÄTTE fina bilder!!! Kommer nog köpa upp hälften av dom själv så skynda och köp före mig, dels för att jag blir fattig annars och dels för att du får då ett unik konstverk i era ägor.

 Jag har i år gjort ett fanzine av kortserien som jag tryckte i vårat 7:de Oktober (med "rätt" repliker), som blev en succé och vi har faktiskt idag planerat på en uppföljare som jag tycker låter väldigt bra och jag har faktiskt kommit på en bra story som håller!!!
OCH så har jag gjort min allra första Artbook!!!! det Är min första så den är inte så där super duper bra men den innehåller alla mina sevärda bilder som jag har gjort under min tid på Serieskolan. Jag gillar mest fram och baksidan, hihi (har tyvärr inga bilder att visa just nu).
Jag kommer även sälja mitt allra första fanzine jag gjort! Manuset på den är ganska kasst men ganska underhållande, tycker de flesta. Det är då en Yaoi, eller shonen-ai skulle jag snarare kalla det.

Vi kommer att sitta där så mycket som möjligt, men om det händer något bra någon annan stans så drar jag dit, men då kommer antagligen en av mina medarbetare sitta där och ta emot er.
Jag kommer efter UPPCON att berätta här om hur det var och hur det gick och ladda upp en massa bilder.

Om du ska till UPPCON, kom då och kolla in vad vi har och säg HEJ till Sveriges blivande Seriekändisar!!! Ni kan känna igen mig på min Röda, Blonda eller Orangea långa peruk och ser väldigt utåtriktad ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar