måndag 24 januari 2011

CartoonSpalt 2 - KLAR!!

Nu har jag gjort klart CartoonSpalt numero 2!!!!!! >:D
  Själv så tycker jag att det blev ett mästervärk, men många som går förbi mig vid mitt ljusbord i skolan, och ser denna bild, säger allt annat utom "Oj vad fin den är!".......
Samma sak gäller alla mina andra Guro-bilder. Men då säger alla för det mesta,
  -"Varför??"......
Jag brukar fråga mig själv samma fråga men har inget riktigt svar till det...men det kan vara så att jag gillar att provocera just för att jag får uppmärksamhet av det.
  Så länge jag tycker om att rita mina Macabre bilder eller om dom fortsätter att vara omtyckta så kommer jag just aldrig sluta rita sånt.
-"Ja!!" folk gillar faktiskt mina bilder! I alla fall några av dom, på Deviantart....
            Kolla gärna in min DA och se mer av mina bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar